Ensiksi ne tärkeimmät: Oikein ihanaa ja muistorikasta joulua kaikille!

Sitten ilmoitus: Olen tehnyt kovasti ajatustyötä tämän blogin kanssa, ja päätin, että nyt on aika jättää tämä vaihe elämästä taakse. En saa enää mieleen sellaisia kivoja pieniä sattumuksia, mitä olin suunnitellut alunperin kirjoittavani tänne. Olin kuvitellut, että ainakin vuodeksi löytyisi hyvin kirjoitettavaa tuolta lapsuusajalta, mutta ei se niin helppoa ollutkaan. Pitkiä pätkiä loppupuolella oli ihan hiljaisuudessa. Parempi siis lopettaa reilusti, eikä yrittää kitkutella haudan partaalla pitkää aikaa. Sain kuitenkin 90 bloggausta aikaiseksi, eli melkein kaksi kirjoitusta per viikko keskimäärin. Siihen täytyy olla tyytyväinen.

Blogi täytti tarkoituksensa, sain muistot talteen, ja sain niihin vielä rakkailta sisaruksiltani täydennyksiäkin; niistä olen kovasti, kovasti kiitollinen! Kiitos isoveli ja pikkkusisko, olette edelleen niin tärkeitä minulle!

Teille muille lukijoillekin kiitos, ehkä tavataan jossain muissa merkeissä Blogistanian syövereissä, ehkä ei... Mutta ihanaa ensi vuotta kaikille! Terveyttä, onnea ja menestystä!